Nu får det räcka

Än har det inte blivit nån städning, har passat på att sitta på balkongen ett par
timmar men nu känner jag att det får räcka, börjar nästan bli svimfärdig så :S

Ska väl sätta på lite musik, dra igång en till tvättmaskin och sen diska och bädda
sängen och plocka undan. Tänker fan inte ställa mig och dammtorka och dammsuga
idag .... Packa ska jag göra när fästmannen kommer hem, han måste ner till källaren
och hämta väskan först :P

Hoppas som fan att det blir EXAKT sånt här väder uppe i Tierp =D Så underbart ju ....

Nä, om jag sitter här mycket längre kommer jag somna ... känner hur ögonlocken
bara blir tyngre och tyngre ....

Toodiiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0