Quick update

Sitter i torpet nu och ni anar inte hur härligt det är :) Så skönt att komma bort
från storstan och ut på landet .....

Jag och älsk har inte gjort så mycket .... vi spelade boule och då vann gubben
men jag vann över honom i kortspel :P

Ute regnar det och det smattrar så mysigt mot taket, kommer sova GOTT inatt ....

Varmvattnet har äntligen kommit så jag ska nog ta en dusch och sen ska jag och
min underbara fästman gå och lägga oss .....

Åh, min älskling va så gullig och hade plockat en jätte fin blombukett till mig :love:
Blev så glad .... Jag överdriver inte när jag säger att jag har VÄRLDENS underbaraste
och finaste fästman :love:

Om nån vill mig nåt och inte får tag på mig så är det för att mottagningen inte är
världens bästa ....

Nu blir det en dusch och sen massa mys me mitt fina hjärta ....

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0