Ska bli så skönt

Imorrn drar jag och finaste fästmannen upp till Tierp över helgen =D Det ska bli så
skönt att komma bort ett par dagar. Känner att både jag och Patrik behöver det. Få
umgås med varann på en liten mini-semester, mysa massa, grilla och äta gott, åka
till Gysinge, hälsa på hans mormor och förhoppningsvis kan jag ligga ute och sola
hela helgen ..... Åh, längtar massa :blush:

Förkylningen har inte gått över än, är ju pigg och så men näsan rinner konstant och
jag känner varken lukt eller smak :( Vilket kan va ganska bra när hjärtat sätter igång
och fiser :P Haha.

Imorse gick jag upp me Patrik, va för pigg för att somna om så ....

Sitter och kollar på "New moon" och tvättar :) Ska städa, plocka, packa m.m idag :P
Vill hinna sitta ute i solen ett par timmar också :)

Ha en underbar dag för det ska jag ha =D

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0