Tänker göra allt jag kan

Den dagen jag blir gravid kommer vara ett mirakel för det känns som om jag har
allt som behövs för att INTE kunna bli gravid .... jag är överviktig, jag har PCO och
jag har oregelbunden mens (går minst 1-2 mån mellan gångerna) .... Jag och Patrik
jobbar verkligen på att bli gravid, vi gör vår del men ibland räcker inte det så nu har
jag googlat lite och bestämt mig för att köpa en burk efamol (det ska visst hjälpa dom
som har PCO och dessutom göra att man får lite mer regelbunden mens). Tänkte även
ta mig till sesammottagningen på HS för att rådgöra me nån där. Nu tänker jag göra
allt jag kan för att bli gravid. Märker även att Patrik längtar nu, även om han inte säger
nåt rakt ut så vet jag, bara en känsla jag har .... Han är mer sugen på sex nu för tiden
och han kommer nästan alltid i mig osv, småsaker helt enkelt ....

Nu jävlar ska vi bli gravida här i Västertorp :D




Kommentarer
Postat av: malin

jag håller tummarna <3

2010-06-08 @ 09:49:08
Postat av: Empy

Hej gumman.. Ja lider också av Pos, även blivit diagnoserad.. Vad va det för tabletter du skulle köpa, och vart hittar man dom?? Vi försöker också här hemma, och kan behöva en liten spark i baken för att komma igång, själv har ja bara haft mens 4 gånger av mig själv i hela mitt liv :(

Hoppas det tar sig för er.. Kramar i mängder!

2010-06-14 @ 14:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0