Underbar dag <3

Har haft tidernas underbaraste dag med Madde och Leah :love: Mötte upp dom
i Huddinge runt halv 12 ... Madde hade varit hos sin BM och fått p-piller så ....
Vi började me en fika på donken, träffade även Jonas där :D Va länge sen man
träffade han så det va kul :P Efter fikan där gick vi i lite affärer men sen blev
lillan kinkig och otålig så då gick vi till parken så Leah fick krypa omkring i gräset
en stund, sen blev det lite mer affärer innan vi tog bussen hem till dom.

 Är så nöjd me min nya frisyr, det enda jag stör mig på är
hur det ser ur baktill :S Gillade inte riktigt uppklippningen, hade nog helst velat
ha håret jämnlångt överallt. Men det är bara håt, det växer ju ut :)


Där blev det massa bus/mys me lillan :love: Åh, va jag älskar den lilla tösen, hon
ger verkligen mitt liv en mening ..... kan inte me ord förklara hur mycket dom betyder
för mig, hur mycket jag älskar dom och hur tomt mitt liv hade varit om inte jag hade
haft dom hos mig :love:

Vid 5 kom älsk och hämtade mig, vi åkte en sväng till city gross och sen hem och
lagade mat, blev spaghetti me köttfärssås idag :)

Nu ska älsk åka och tanka, när han kommer hem ska vi bada och sen kolla på sveriges
historia :)

Toodiiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0