Känns bra

Håller på och fixar lite frukost .....blir två kokta ägg, två skinkskivor, en baby
bell ost och ett glad röd mjölk ... Ska ju börja äta tre gånger om dagen och
frukosten har aldrig varit min grej men nu känns det bra .... har lagt upp mina
måltider på ett sätt som känns helt okej ....

Frukost mellan kl 09-10 (beror på när jag vaknar)
Lunch mellan kl 13-14
Middag mellan kl 17-18

Annars idag ska jag väl hänga tvätt, diska, baka osv :) Patrik ska få åka och hämta
biljetterna till Eclipse ikväll :) Jag har bjudit me mig melissa på bio på Torsdag kväll
och se den :D Gissa om jag längtar eller :blush: Hihi ....

Sitter och funderar på va jag ska äta till lunch, men det blir nog en nybakt macka
och omelett :D

Nä, nu ska jag ta en cigg, hänga tvätt och sätta igång me brödbaket :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0