Då va man sjuk då

Misstänkte det redan igår kväll. Började få ont i halsen och kände mig
konstig och imorse vaknade jag me feberfrossa, jag va matt och yr och
halsen gör ont som fan, förmodligen halsfluss. Är helt jävla svag, vill bara
ligga ner och sova. Har egentligen inte tid att va sjuk, idag hade jag och
älsk tänkt fixa lite saker men det verkar skita sig nu =( Får se om man
kanske mår lite lite bättre om ett par timmar *S*. Och imorrn tror jag
att vi får skippa både syrran och Fam Nilsson =( Beror på om jag fortfarande
har feber då och mår skit.

Skänker en tanke åt Madde som sitter framför skolbänken idag =) Hoppas
att hon har det bra, önskar henne all lycka till och väntar me spänning på
ett telefonsamtal ikväll :P

Nu ska jag dricka lite te som älsk gjorde ordning och ta två ipren. Sen ska
jag försöka städa lite, får se hur det går *S*. Kommer typ ramla ihop eller
nåt. Haha.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0