Det går framåt

För mina små katter :) Fast det dröjer nog ett bra tag innan dom blir
så bra vänner som förut. Men idag åt dom från samma matskål en
kort stund innan Whiskas upptäckte va han höll på me och hoppade
på Ceasar och fräste. Nej, mina missar är inte så extremt intelligenta.

Sitter och försöker komma på va fan jag och älsk hittade på igår :S
Mitt minne har blivit helt värdelöst men nu kom jag på det :P Vi skulle
fått besök av min familj men dom fick förhinder så då åkte vi till Huddinge
för att hämta pengar som Robino va skyldig och så skjutsade vi han till
Skärholmen för han skulle köpa nya skor. Haha. Och sen åkte jag och
älsk till donken :)

Idag skulle vi också fått besök av familjen men återigen fick dom
förhinder så vi åkte upp dit en snabbis på kvällskvisten :) Under
dagen så åkte vi till city gross och handlade lite till lägenheten,
bl.a nya gardiner till sovrummet (skitfina), sen köpte vi två nya
krukor och så köpte vi en ny ugnsform. Vi hittade även en lampa
in till v-rummet som både jag och älsk vart lite småsugen på, får
se om vi kanske köper den :P Vi va även inne på EG's och köpte
en ny väska inför kryssningen på Lördag, det va älsk som envisades
med att den gamla va för liten så ... jag har visst inte så mycket att
säg till om :S

Nu sitter älsk och tittar på nåt program om andra världskriget, väldigt
intressant ... or not *S*. Under tiden sitter jag och pysslar lite me
bloggen, håller på och gör en ny header.

Förhoppningsvis får man besök av familjen imorrn :P Håller tummarna.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0