Förvirrad

Jag vet inte alls hur vi ska göra me Ceasar :S Jag vet iallafall en sak och
det är att jag INTE tänker sälja honom innan vi har prövat ALLT som kan
hjälpa. Patrik däremot verkar mer än villig att bli av me honom :( Han
tycker att jag ska lägga ut en annons på blocket så fort som möjligt men
jag vägrar. Jag vill ge Whiskas en chans att lugna ner sig och acceptera
Ceasar igen. Allt jag begär är lite tid, 2-3 veckor. Om det fortfarande är
lika illa får jag inse att det inte kommer bli nån förbättring och att jag då
måste börja tänka på att sälja min skrutt.

Hur som helst så kommer hem älsk hem redan ikväll/natt. Det känns skönt
för då kan jag slappna av lite.

Jag sitter i min ensamhet och gör inte så mycket. Har suttit och fixat me min
bloggdesign. Nej, photobucket funkar fortfarande inte men jag hittade ett sätt
att kringgå felet så jag är överlycklig nu =) Kan sitta och fördriva tiden me det
tills inatt *S*

Annars håller jag på och tvättar, ska väl städa lite också. Iallafall torka av lite
och ta en svängom me dammsugaren. Skulle behöva byta kattlådan också så
det ska väl fixas.

Senare ikväll blir det väl middag,bad,tv/film, mysa MASSA me älsk när han
kommer hem och sen vill jag sexa loss ordentligt.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0