I miss him already

Planen va tänkt att jag och älsk skulle åka upp till Tierp idag men jag
kände inte att jag ville lämna katterna me mamma just nu. Dom
bråkade massa imorse och då bestämde jag mig för att va hemma
och så fick älsk åka upp själv. Jag tyckte att det kunde va skönt
att komma ifrån varann ett par dagar och sakna varann men
jag säger bara fuck off!!!! Visst, det är skönt att få lite egen tid
men jag saknar redan älsk och han har varit borta i nästan 2
timmar. Han kommer hem igen på Söndag kväll så det blir fan
tre HELA dagar utan honom =( Saknar honom jätte jätte mycket.
Fan vilken jävla larvpotta man är *S*

Jag klarar mig men det kommer kännas tomt att lägga sig i en tom
säng ikväll utan att varken höra älsks andetag eller känna hans
armar som håller om mig.

Hur ska då jag fördriva tiden dom här dagarna? Jag vet faktiskt
inte. Får se va som händer, kommer nog iallafall åka upp till
Visättra en dag och hälsa på moster och sen vet jag inte om
hon och mamma kanske kommer hit. Vore trevligt att umgås
me Madde och leah på tu man hand men madde ska nog plugga
hela helgen =( Jag ska organisera om lite i skåp och lådor, det
kan behövas. Kommer nog bli endel filmtittande på kvällarna.

Jag tycker att det är dagarna som är värst när man är ensam för
då sitter man bara på arslet och glor in i väggen känns det som så
jag ska försöka göra så mycket jag kan på dagarna och kvällarna
me för den delen. Då går tiden fortare och älsk äntligen kommer
hem igen =)  

Nu sitter jag och kollar på förlossningskliniken medan lillskrutt
ligger brevid mig i soffan och Whiskas ligger på tvättmaskinen
och surar. Kvällen ska jag fördriva me att laga middag, kolla
på tv, ta ett bad och sen sova =) Får se va morgondagen har
att erbjuda :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0