Längtar

Vill bara bort härifrån nu. Är så satans trött på Stockholm och på allt.
Därför ska det bli så skönt att dra på kryssning på Lördag, längtar så
mycket. Komma bort och se nåt annat. Jag behöver verkligen det och
sen har ju jag och älsklingen aldrig gjort nåt sånt här tillsammans. Som
ni vet har jag tjatat på Patrik att jag vill åka på kryssning i över 3 år så.
Haha. Bättre sent än aldrig va?

Idag har vi fikat me fam Nilsson på donken i kungens kurva. Lillrumpan
va så glad och skrattade =) Tycker att det är dags att sitta barnvakt snart
igen ;)

Snart kommer förmodligen Tintin ringa älsk. Dom ska åka och tvätta sina
bilar, vilket verkligen behövs :P Haha. Men jag kan ju garantera att dom
kommer bli lika skitiga inom ett par dagar igen *S*

Ikväll blir det räkmackor till middag, vart så jävla sugen på räkor och ägg
igår så :P

Har inte så mycket mer att berätta nu så vi hörs väl nästa gång :P

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0