Ledsen för dålig uppdatering

Har varit helt slut på eftermiddagarna när jag kommit hem från jobbet så
jag har inte orkat uppdatera min blogg. Men nu får jag helt enkelt ha ork
för att göra det :)

Jobbet går hur som helst toppen :) Va alldeles själv me 3 st 2-åringar
nästan hela Torsdagen, dom övriga åkte in till stan för att se nån teater
och det gick bra. Fick lite hjälp av Anna under lunchen och sen när ungarna
skulle vila. Fredagen va extremt jobbig, det va stressigt och ungarna gall-
skrek under lunchen. Gissa om jag va överlycklig när jag jag slutade och
det va helg.

Igår va det fest och jag hade skitroligt. Vi va hemma hos Robino och man
vart skapligt full. Fylleringde en gammal kärlek också *S* Haha. Det va
inte mycket folk och jag och Melissa va dom enda tjejerna men det va
skitkul iallafall. Skrattade så att tårarna rann. Hände även lite grejer
mellan M och R :P Haha. Cute!!! Vid halv 12 tog kopparskägg älsklingens
bil och skjutsade oss först till donken och sen hem till oss. Tack,jonas,
det va verkligen supergulligt av dig. Melissa mådde skit, satt på toan
bra länge och kräktes :S Haha.



Idag mår jag faktiskt jävligt bra, lite seg i huvudet bara. Älsklingen
ligger fortfarande och sover. Han ska få sova en stund till men sen
får han ta och gå upp. Lovade Robino att vi skulle komma till Huddinge
och bjuda honom på en fika på donken runt 1-2. Känner att jag vill
komma ut lite.

I veckan är det jobb som gäller :) Måste prata me chefen och höra
när jag ska lämna in min timrapport och när jag börjar jobba dom
här fredagarna sen.

Ha en härlig Söndag :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0