My little lion

Suck, eftersom att både jag och älsk är sjuka så vaknade
vi båda halv 7 imorse =S Känner mig verkligen så slut att
vakna skittidigt varje dag när man äntligen kan sova ut.

Iallafall så åkte jag och älsk iväg till veterinären vid halv
9 me Ceasar. Han blev vägd och jag och älsk hade gissat
lite på vikten och vi prickade nästan. Han vägde iallafall
5,1 kg. Sen fick vi lämna han där i 3 timmar.

Vid halv 1 igen så åkte vi tillbaka för att hämta mitt lilla
lejon. Kunde inte hålla mig för skratt när vi kom hem
och jag fick se ceasar i helhet. Han va SÅÅÅ fulsöt och
så vinglade han omkring. Han ser verkligen ut som ett
litet lejon nu. Min lilla skrutt. Och Whikskas kände inte
igen lillebror så han fräste massa och va skitsur.



Imorrn är planen att åka upp till Tierp men jag vill helst
stanna hemma en dag och ha lite uppsikt över Ceasar
och Whiskas samt Ceasars sår efter kastreringen. Får
se om jag lyckas övertala patrik men han tyckte att jag
va larvig.

Igår kväll åkte jag,älsk och kopparskägg till Hammarby sjöstad
för att hämta skänken :) Den va fin på bild men i verkligheten
va den mer än fin. Jag kunde inte sluta titta på den, blev ny-
förälskad *S*. Kopparskägg hjälpte till som bärhjälp och när vi
väl hade fått upp den till oss så började jag och älsk att tömma den
andra skänken.



Dagens planer är väl att städa klart, fixa käk (tacos), hålla lite
extra koll på katterna, och försöka blir friska :)

Och om jag får min vilja fram så åker vi upp till Tierp på fredag
istället för imorrn och stannar där tills på Måndag.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0