Slapp och slö

Nu börjar jag bli riktigt otålig gällande älsklingens bil. Den skulle vart klar
i Tisdags, nu är den 4 arbetsdagar försenad. Suck. Vi hade verkligen hoppats
att den skulle va klar idag men det ser ut som om vi får vänta lite till. Imorrn
måste dom ju ringa.

Eftersom att vi är utan bil och vädret är som det är så har vi bara slappat idag.
Är visserligen skönt att bara göra ingenting men det blir långtråkigt i slutändan.

Jag och älsklingen gick och lade oss nån timme i eftermiddags, jag lyckades
somna, va ju skönt som fan. Ligga intill älsklingen och så låg Ceasar på min
mage och kurrade, massa mysigt *S*.

Vi gjorde middag vid 4, blev köttfärsås och pasta.

Nu på kvällen har vi tagit ett bad och kollat på tv.

Längtar tills vi får bilen och längtar tills på Torsdag. Åka och köpa färg till
sovrummet och vardagsrummet i helgen. Älsklingen SKA ringa sin gamla
arbetskollega och höra me han om han kan komma hit nån dag och hjälpa
till att hänga mic i taket, det måste ju göras först innan vi börjar måla och
sätta tapet. Längtar tills jag får börja inreda, sätta upp hyllor och tavlor,
åka till IKEA och köpa lite smått och gott. Kommer självklart att lägga upp
massa bilder när lägenheten är klar, förhoppningsvis blir det inom 2-4 veckor.

Vi ska väl sitta uppe en stund till och kolla på tv innan vi lägger oss. Hoppas
på att få nuppa lite ikväll ;) Skulle inte va helt fel.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0