Sliten redan första dagen :S

Det va tufft att komma upp imorse när klockan ringde kvart i 6.
Låg visserligen och snoozade till 6 men ändå. Blev lite piggare
efter duschen och självklart när jag tittade ut och solen lös från
klarblå himmel =)

Älsklingen skjutsade mig till jobbet vid halv 8 och sen dess har
det varit full rulle hela dagen. Men jag tror jag kommer trivas
där, personalen verkar toppen och ungarna me, jobbar me barn
i åldrarna 1-3 år. Inte min åldersgrupp men men. Dom verkar
äldre så det är lugnt. Man kan iallafall prata me dom och leka
me dom. Det är huvudsaken. Hade ett kort möte me chefen också
på min rast, vi skrev anställningsavtal och lite andra papper.
Lönen är helt okej, får ca 5300 kr efter skatt för 10 dagars jobb.
Min månadslön ligger runt 11.000 efter skatt men jag kommer ju
inte jobba heltid en månad. Men jag har fått jobb där fram till i
Juni, ska jobba varje fredag plus vid behov :)

Slutade halv 5 och då kom älsklingen och hämtade upp mig och
sen drog vi till donken och köpte middag.

Är riktigt jävligt sliten idag :S och det är bara första dagen. Haha.
Men snart kommer jag in i det, har ju gått hemma i över 4 månader
nu. Inte så konstigt om man är lite ringrostig.

Fryser som fan, funderar på att ta ett bad och sen krypa ner i min
pyjamas och kolla på tv. Kommer iallafall somna som en stock
ikväll.

Imorrn jobbar jag 8-16 och på Fredag 07.30-16. Måste fan förbi bolaget
innan Lördag också, tror nog att jag ska ta en sväng dit imorrn =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0