Suck

Fan va alla går och skaffar ungar nu då :( Det är ju såklart roligt
för dom och jag är glad för deras skull men själv sitter man lika
barnlös som förut :S Men vi jobbar på det och pga att jag är lite
överviktig och har PSO så är det lite svårare men tids nog kommer
det för oss också :) Tänker inte på barn lika ofta som förut och det
är mycket tack vare Leah.

Nog pratat om barn...Ikväll kom iallafall Maria och Melissa över på
middag och fika och så blev älsk klippt ... och som vanligt så är
älsk så snygg att jag bara vill svimma *S* Har nog tidernas snyggaste
fästman and he's mine ;) Fattar inte hur en så snygg man vill vara
me mig frivilligt, han förtjänar så mycket bättre. Men jag klagar
inte =)

Älsk sitter i soffan och är nog ganska överlycklig. SAIK vann över
färjestad så nu går dom vidare. Jag själv kan inte bry mig mindre. 

Imorrn blir det fika i Huddinge me fam Nilsson :) Så roligt att träffa
lillrumpan igen. Hihi. Hon är min lilla glädjespridare, mitt ljus i mitt
annars så gråa liv.

Nu ska jag väl ta och klä på mig lite och sen lägga mig i soffan me
älsk och glo på tv innan det dags att borsta tänderna och sussa.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0