Tråkigt besked

Har suttit och disskuterat med älsk nu ikväll och vi kommer nog behöva
sälja ceasar =( Det blir bara värre mellan han och Whiskas, jag sitter på
helspänn hela tiden och kan inte lämna dom ensamma en sekund. Ceasar
vågar knappt röra sig i lägenheten, han varken äter,dricker eller går på
toa förutom på natten då han är instängd i köket.

Jag mår dåligt över situationen och Ceasar mår dåligt, finns ingen annan
utväg än att sälja honom. Det känns skittråkigt men det är för Ceasars
bästa. Önskar verkligen att jag slapp göra det här....

Älsk kommer hem imorrn kväll/natt för jag får inte sova på nätterna
för katterna. Stänger jag in dom i olika rum skriker antingen den ena
eller den andra för full hals, låter jag den ena eller andra katten va hos
mig river dom hela sovrummet. Och låter jag dom va tillsammans har
dom ihjäl varann.

Det måste helt enkelt bli såhär =(


Kommentarer
Postat av: Carro

Fy vad tråkigt att höra. Är båda kastrerade nu? Ceasar är väl nykastrerad? Det kan ju ta upp mot ett par månader innan hormonerna lägger sig. Finns även ett prepart, tror det heter zylkene eller något liknande. Receptfrit som säljs på djursjukhus och vissa djuraffärer. Det är ett lugnand hormon. Finns att ge som tabletter ett en dosa man sätter i väggen som skickr ut lugnnde signaler. Vi gav det till vår ena katt då hon fick panik när vi flyttade och bodde tillfälliogt. Hon gav sig på den andra katten, kissade över allt. Kräktes m.m. Kan kanske vara värt ett försök?



Lycka till!



/Carro



2010-03-27 @ 08:21:26
URL: http://carrosell.bloggsida.se
Postat av: nina

ni ska väl inte sälja den fina katten, sälj det fula gråa istället! haha

2010-03-27 @ 17:16:38
URL: http://prinsgatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0