Arg och besviken

Sitter ensam hemma och kokar av ilska och irritation. Och ändå har jag hunnit
lugna ner mig lite:S Illa.

Hade planer ikväll för mig och Patrik, lite små romantiskt sådär. Jag hade tänkt
att vi skulle ha en liten picknick vid badet me nån god sallad, bröd, och lite sådär.
Patrik sa att det skulle gå ganska fort på extrajobbet idag ..... eller hur? :mad:

Han åkte runt 11 i förmiddags och är fortfarande inte hemma än :mad:

Har inte fått umgås me han en hel dag sen han tog extrajobbet för ca 1,5-2 veckor
sen och jag känner att jag saknar honom så fruktansvärt mycket. Därför tänkte jag
vara lite gullig ikväll och fixa ordning käk och sitta ute och ha det lite mysigt när
det är så fint väder också. Men som sagt, det gick ju åt skogen :(

Har ingen aning när han kommer hem heller, kan bli allt från 30 min till 2-3 timmar.

När han väl kommer hem ska vi åka snabbt till city gross och handla och sen hem och
äta. Kommer va skitgrinig hela kvällen tack vare honom så .....ja.....

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0