Dagen efter och flytt

Hade skapligt roligt igår ..... TILLS störningsjouren och säcken kom .... TWICE!!!!
Första gången kom dom liksom kl 9 :O :O :O  Efter andra gången drog dom flesta
hem eller på efterfest, vi valde att dra hem. Men vi hann me att bli fulla, ha kött-
bullskrig och karlssons klister-krig :P Hahhahahahaha.

Idag mår både jag och älsk hyffsat :) Åkte upp till Visättra runt halv 12 för att
hjälpa fam Nilsson att flytta, både Pauli och Putte va redan där när vi kom ....
Deras nya lägenhet va helt okej :) stor och luftig. Blev så sugen på att själv
flytta, inte för att jag inte trivs i vår lägenhet men jag vill gärna ha ombyte
och miljöombyte :S Är lite konstig av mig så :P Tintin bjöd hela gänget på
pizza nere på pickels (?), det va riktigt gott, speciellt när man inte har ätit nåt
sen i förrgår.

Ikväll ska jag och älsklingen bara ta det lugnt. Har köpt massa gott att äta till
ikväll också, lösgodis, ostbågar, läsk och glass :) En riktigt svullkväll helt enkelt.

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0