Fika ikväll hos fam Nilsson

Nu sitter man här igen och bara tråkar :P

Efter att ha varit hyper ett par timmar är jag nu död, orkar knappt hålla
ögonen öppna ..... blev bara så fruktansvärt trött och självklart fick jag
världens huvudvärk också :( Måste ta en värktablett och kanske lägga
mig ner och vila lite.

Älsk är väl hemma om drygt en timme och jag skulle verkligen behöva
småplocka lite och bädda sängen innan han kommer men jag orkar
inte lyfta mig ur soffan ....

När älsk väl är hemma blir det middag, potatisbullar me lingonsylt och
sen vid 18-tiden ska vi upp till fam Nilsson på fika :) Bjöd dessutom hit
dom i helgen på våffel-middag :D Det ser jag fram emot.

Vill även gratta mig vän,Malin som idag berättade officiellt att hon
ska bli mamma :) Grattis, är glad för din skull.

Själv jobbar jag och Patrik på med vår bebisverkstad :)

Toodiiloo

Kommentarer
Postat av: ems

Lugnt det :)

Jag vet själv hur jävligt det är att bara gå och dra bena efter sig >_< det suger stenhårt.



då kommer vi garanterat ses imorgon :)

ha det så gott så länge :)

2010-05-05 @ 17:58:57
URL: http://emilie-karin.blogspot.com/
Postat av: malin

tack för kommentaren ..:) lovar att du kan få sitta barnvakt nångång:)

2010-05-07 @ 11:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0