Fira me familjen

Sov för ovanlighetens skull länge idag, vaknade väl runt halv 9-9 .... det
va så skönt att äntligen få sova ut men jag har märkt det att jag sover
länge på mornarna om jag och patrik har sex kvällen innan så :) Hihi ...

Idag har jag städat och städat och städat :S Har bara dammsugningen kvar
och det tar verkligen emot, jag orkar inte dammsuga ..... gör allt för att skjuta
upp det, sätter mig vid datan, tar en cigg, sätter mig vid datan igen, tar en
till cigg osv .... haha .... Men det är fan bara att ta tag i det så att jag får det
gjort :)

Vid 5-tiden kommer ju min familj hit för att fira mig. Är dock lite orolig för hur
älsk ska hinna. Han kommer typ va hemma runt halv 5-kvart i 5 och då ska han
duscha, hämta upp ett extrabord från källaren, gå ner till centrum och köpa fika-
bröd. Anledningen till att jag inte kan gå till källaren och köpa fikabröd är för att
pojken har enda nyckeln till källaren och imorse skulle han lägga fram pengar så
att jag kunde gå ner till centrum men det glömde han så ..... därför kan jag inte
göra nåt .....

Fick min födelsedagspresent av älsk igår :D han hade köpt ett jätte fint smyckes-
skrin som jag sa att jag ville ha och behövde :D Blev jätte glad .....

 

I helgen har vi det vi gör också :) 30-årskalas på fredag och födelsedagsmiddag
på Söndag me älsks föräldrar på Cypern :D

NU MÅSTE JAG TA TAG I DAMMSUGNINGEN .... men en cigg först hinner jag ta :P

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0