Happy Birthday

Idag fyller min älskling 27 :love: GRATTIS hjärtat. Jag älskar dig så mycket :love:

Trist väder idag :( Hade hoppats på sol idag så jag kunde hålla på ute på balkongen
och plantera blommor men det fick jag göra i köket istället :D Älsklingen ska få
hjälpa mig att sätta tillbaka blomlådorna i eftermiddag. Måste förbi plantagen nån
dag och köpa en mindre buske att ha i vår stora blomkruka som står på balkongen.
Måste rensa bort massa jord som har fastnat under naglarna också, det är nackdelen
me att plantera :S Haha.

I eftermiddag ska jag bege mig till Skärholmen också, ska köpa ett födelsedagskort
till Patrik och sen ska jag se om jag hittar nåt roligt till mig. Vill ha nåt fint linne med nån
fin färg, får se va jag hittar :)

Älsklingen bestämde middagen ikväll så det blir kycklingfiléer me potatisgratäng, han va
inne på lax först

Längtar till den 12e :D Då drar jag och älsklingen till Trosa marknad, hoppas att det blir
fint väder. Vi har varit där nu varje år sen vi blev tillsammans och det har bara vart dåligt
väder en enda gång så det ser lovande ut :D

Kikar lite på Thailandsresor :D Min farmor ska sälja sitt sommarställe i Finland så
småningom och engarna för det ska jag,syrran och min faster få dela på :P Så vi säger att
hon säljer det för ca 300.000 kr så får vi 100.000 kr var och då ska jag bjuda Patrik på en
välförtjänt semster och så ska jag ta mitt efterlängtade körkort. Pengarna som blir över ska
jag lägga undan tills den dagen då vi väntar barn så att vi har råd att köpa barnvagn och
allt som behövs. Men som sagt, jag vet inte när hon hade tänkt sälja det men förhoppningsvis inom ett år :)

Nu ska jag ta en cigg och sen bädda sängen och sätta på en tvättmaskin :)

Toodiiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0