Härligt me sol igen

Fy fan vilket jävla pissväder det va igår, regn och åska :( Va verkligen glad att
det va Söndag så att jag hade älsk hemma :)

Igår kväll käkade jag och Patrik middag på Cypern me hans föräldrar och som
alltid va maten lika underbart utsökt .... vi pratade och hade det jätte trevligt.
Strax efter 8 så drog vi oss hemåt igen :)

Måndag och första dagen på en ny vecka idag då .....

Jag har suttit ute och solat en stund, kände att jag inte hade någon ro att sitta
och slöa så ..... annars så har jag väl bara städat ..... ska hoppa in i duschen
snart och sen steka kyckling .... måste kila ner till centrum och köpa gurka och
riven ost .... blir kycklingsallad både till lunch och middag idag :D Har blivit olika
sallader hela helgen nästan :P Men det är ju såååå gott när det är varmt ute ....

Har sökt lite jobb också :)

Älsk kommer hem nångång ikväll, han är inte riktigt klar på extrajobbet än så ....
Och imorrn fyller min gubbe år :) Han blir ju gammal :S Haha. Nä, jag bara skojar ...
27 är ju inte så gammalt:P

Toodiiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0