Härligt slut i kropp och huvud

Vaknade me älsk imorse runt kvart i 6 ..... hoppade in i duschen på direkten
för att kanske vakna till liv, trodde jag ja :S Va ännu tröttare efter duschen.
Va SÅÅÅ himla nära att somna om i soffan men då fick jag panik att jag
skulle komma för sent så då blev det en jävla fart på mig :P

Tog 7-tåget in till Liljeholmen och sen tvärbanan till Sickla udde. Va framme
vid kvart i åtta. Och när jag väl kom fram kände jag igen mig som tusan och
kom då ihåg att det va ju där i krokarna som jag, älsk och kopparskägg hade
varit och hämtat vår skänk för ett par veckor sen. Kände igen hunddagiset :)

Hade en bra dag på jobbet, kort sagt. Ungarna va jätte härliga och personalen
va trevlig. Träffade dock inte chefen så jag vet inget om lön eller så. Och sen
vart det väl lite knas me timrapporten och så men jag fyllde i den så gott jag
kunde, om det fattas nåt så får väl chefen ringa upp mig för komplettering.

Kom inte ifrån jobbet förrän runt kvart över 3 och precis då kom tvärbanan
också. Va helt slut när jag väl kom hem igen och min rygg håller på och tar
död på mig :S Hua.....

När älsk kom hem åkte vi upp till Visättra för att hämta pengar, sen åkte vi förbi
city gross en snabbis och sen donken för att köpa middag, både jag och patrik
va för trötta för att laga mat. 

Nu har vi precis badat och ni anar inte hur jäkla skönt det va :D Det bästa på
hela dagen, jag lovar.

Och tro mig, imorrn ska jag SOVA ut. Sen har jag fullt upp me storstädning
hemma plus tvätt.

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0