Hej Hopp

Nu är jag mätt och belåten. Har massa kycklingsallad kvar så att Patrik har middag
när han kommer hem plus en matlåda imorrn :) Måste ju ta hand om gubben min.

Tog en kort promenad ner till centrum och handlade lite och såg världens sötaste
kille som satt i kassan :P Haha. Han va sååå trevlig och självklart såg jag ut som ett
drägg men va fan ...... Söt va han iallafall, snaggad och tatuerad.

Sitter och tittar på unga mödrar, måste ta tag i disken när det är slut. Vill inte att
älsk kommer hem till världens berg av disk när han har jobbat hela dagen och
hela kvällen.

Imorrn ska jag ta mig till Stjärtholmen innan älsk kommer hem från jobbet. Ska köpa
ett födelsedagskort till han och sen när vi ska till Trosa den 12e ska jag betala om han
hittar nåt han vill ha där för han önskar sig ingenting och jag vill inte köpa nåt bara för
att köpa så då kom vi överens om det och det tycker jag va en jätte bra idé.

Både katterna ligger och slöar, Ceasar ligger bakom mig i soffan och stampar på ryggen
medan Whiskas ligger i fåtöljen och tittar på tv :) Mina underbara missar :love:

Ha en fortsatt bra måndags-kväll....

Toodiiloo

Kommentarer
Postat av: Carro

Antar att det är trosamarknaden den 12e du pratar om. Då kanske vi ses där ;)



Kram

2010-05-24 @ 21:37:12
URL: http://carrosell,bloggsida,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0