Hmm?

Sitter och funderar på vad vi ska äta ikväll? Vi har lite bröd som vi skulle behöva
äta upp innan det blir dåligt och då undrar jag om man kanske ska ta och äta
räkmackor ikväll? :) Ska nog ta och skicka ett sms till älsk och be honom köpa
ägg och lite räkor :P

Har knappt lyft rumpan ur soffan sen jag kom hem, är så satans seg men man
måste väl ta och göra ett ryck snart. Disken diskar sig tyvärr inte själv, sängen
bäddar sig inte av sig själv osv osv :thumbdown: Vill göra lite nytta innan älsk
kommer hem (intalar mig det men i själva verket är det för mig egen skull) :S

Fick även samtal från nanny.nu och dom flyttade på min intervju, varken dom eller
jag tänkte ju på att det är röd dag på torsdag så jag fick en ny tid den 18e kl 15.30.

Som ni ser har jag ändrat min design igen, måste skärpa mig nu gällande det. Går
inte att byta stup i kvarten. Ska försöka ha den här i minst 2-4 veckor :P får se hur
det går då.

Jag har alltid bitit på naglarna så länge jag kan minnas och jag har haft kortare uppehåll
för att låta mina naglar växa ut (har alltid tyckt att det är så förbannat kvinnligt och sexigt
med långa naglar) men sen har jag alltid börjat bita på dom igen men nu har jag lyckats
låta bli att bita på över 1,5-2 veckor :D Är så stolt över mig själv och jag älskar mina
naglar, dock skulle dom behövas filas. Hahahahahaha. Och nej, jag är INTE ytlig som
skriver om mina naglar :S

Såhär ska naglar se ut, tycker det här är allra snyggast. Rent,enkelt och kvinnligt.



Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0