Jag älskar er <3

Jag har inte många vänner eller folk överhuvudtaget i mitt liv men dom människor
som finns i mitt liv är så otroliga. Jag har ju faktiskt en underbar och stöttande
fästman som verkligen finns där för mig, jag har en helt otrolig vän som även
hon finns där och verkligen ställer upp. Patrik och Madde är två av dom
som betyder mest för mig, som jag skulle gå genom eld och vatten för .....
Utan dom i mitt liv vet jag inte va jag skulle göra. Jag älskar er!!!!!!!!!!!!

Och jag älskar även min familj ...... måste ju nämna det :P

Mitt liv förändras inte för att jag sitter och hänger läpp och tycker synd om mig
själv, det är bara patetiskt. Vill jag ha förändring får jag själv se till att fixa det.
Ja, förutom jobb-biten då, den kan jag inte göra så mycket åt. Men Madde hade
en väldigt lockande idé som jag nappade på direkt, hon nämnade att jag kan ju
komma till henne en dag i veckan och ta en riktigt långpromenad me henne,Leah
och Bailey. Vore verkligen sååååå skönt.

Idag har jag mått såsådär, har mått illa till och från större delen av dagen samt
trött så jag har faktiskt bara tagit det lugnt. Lade mig i sängen och råkade visst
somna när jag vaknar av att älsk har kommit hem och pussar mig på kinden. Haha.

Imorrn ska jag eventuellt upp till fam Nilsson,Madde va nämligen ledig från praktiken
och jag är så less på att bara sitta hemma så jag hoppas verkligen att jag kan komma
upp ett par timmar :)

Nu ska jag nog fixa lite nudlar och sen kolla på "halv åtta hos mig".

Toodiiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0