Lovely yesterday

Hela eftermiddagen igår spenderades hos den sjuka fam Nilsson, frun i huset va
den enda som va pigg och kry :) Lillrumpan hade diareé och gubben hade lite
feber. Men hur som haver, jag hade en underbar gårdag. Jag och madde satt
och snackade medan gubbarna tog hand om maten och gjorde våfflor, som
faktiskt blev helt okej ..... haha :D Efter maten fikade vi och det blev ännu
mer babbel, gubbarna va nere och slängde en hylla också. Runt 7-halv 8 så
åkte jag och Patrik hem.

Bjuder på en bild på Leah när hon va me oss på IKEA för ett par veckor sen:)



Jag och Patrik tog även en tripp till IKEA innan vi åkte upp till Visättra,
hade nämligen hittat en kryddhylla som jag bara va tvungen att ha och
så blev det :D Patrik köpte nån stav som han ska ha ovanför diskbänken.

Blev supernöjd, nu har man alla kryddor lätt tillgängliga :)



Idag ska vi väl inte göra så mycket annat än att åka in till stan för att gubben
min ska titta på ett extrajobb och sen ska vi åka dit som jag har anställnings-
intervju imorrn så jag hittar :D

Ha en bra och regnig dag :P

Toodiiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0