Mätt och belåten

Nu har man precis fått i sig lite god mat, potatisgratäng och marinerad kyckling,
uppskattades verkligen av finaste älsk som hela tiden påpekade hur god kycklingen
va :D

Va DÖD imorse när älsk åkte till jobbet, jag hade hoppats på att få en lång sov-
morgon men tror ni inte att jag vaknar tidigt ändå, gick upp 08.20 .... usch ....
Har varit död resten av dagen tack vare det :S

Under dagen har jag sysselsatt mig me att städa och tvätta, vilket behövdes.
Städade även ur badrumsskåpet som va så in i nordens skitigt och så passade
jag även på att strukturera om där inne :)

Tog mig en liten tuplur runt halv 4, vaknade en timme senare av att älsk kom hem
och slog mig på rumpan (hade somnat på mage). Vi tog en cigg och sen åkte vi
till Ica maxi för att "stor"handla .... haha ..... blev dock en väldigt billig storhandling,
ca 560 kr :P Det ni :P

När vi kom hem va det dags för att börja me maten och som sagt, nu har vi precis
ätit .... har även hunnit ta en efter-maten-cigg :)

Älsk sitter och tittar på "örnen har landat", såklart en nazifilm. Jag funderar på att
börja hälla upp lite badvatten åt oss och sen krypa ner i soffan och se om man
hittar nåt roligare att se :)

Blir lite ändrade planer imorrn angående min våffel-middag för madde. Dom skulle
komma hit från början men lillan mådde fortfarande dåligt så hon undrade om vi
inte kunde komma till dom istället och göra våfflor och det gör vi gärna :D Vill
se hur långt dom har kommit i nya lägenheten :)

Nä, en cigg och sen bad nu :D

Toodiiloo

Kommentarer
Postat av: ems

hur tyckte du att det gick i torsdags då ? :)



äsch 08.20 är väl inte tidigt ;)

prova 05.00 eller 06.00 ;)

2010-05-08 @ 15:02:35
URL: http://emilie-karin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0