Mors dag

Är inget jag firar men jag kände mig tvungen att gratta min mamma så jag
ringde henne tidigare idag .... Och till alla andra mammor där ute, GRATTIS!!

I förmiddags passade jag och älsklingen på att åka till röda cafét för en fika
och det va så mysigt .... vädret va dock lite ostadigt men när solen låg på va
det riktigt varmt och skönt :) va bara skönt att få komma ut lite ....

Tog en tur till skärholmen också, lämnade tillbaka en tröja, köpte en längre
kedja och så köpte jag ett par böcker så jag har lite att göra på dagarna när
älsk jobbar :P

Innan vi åkte hem ville älsk förbi Media markt och så blev det. Vi kollade lite på
handdammsugare och fritöser men vi kom ut me två nya filmer istället :)

Väl hemma va det bara att sätta igång och städa och diska vilket verkligen behövdes.

Nu börjar Bones så jag tackar för mig för ikväll :P

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0