Mycket roligt denna månad :)

Mycket roligt händer denna månad :D

* Jag fyller år den 17e.
* Förhoppningsvis är det tatueringsdags strax efter min födelsedag :)
* 30-årskalas hos en klasskompis den 21a med middag och utgång :)
* Samma helg ska väl min familj fira mig.
* Den 25e fyller älsk år :love:
* Middag på cypern också, antingen så bjuder hans föräldrar oss dit
eller så ska vi äta en romantisk middag där på tu man hand ;)

Ni anar inte hur mycket jag längtar, behöver lite roligt att se fram emot.

Blev glatt överasskad när man vaknade imorse och SOLEN SKEN :D :D
Helt otroligt .... men undra om det är varmt ute eller om det är kyligt?



Idag ska jag tillbringa lite tid åt städ och disk .... suck .... Just fan, måste
ta fram köttfärsen också. Va meningen att vi skulle äta hemmagjora kött-
bullar me kokt potatis och brunsås men det får bli pasta me köttfärssås
istället. Orkar inte stå och rulla massa köttbullar idag så :P

Tänkte även försöka få upp stången som älsk köpte häromdan, men jag
måste ladda borren först. Vore skönt att få upp den nångång.

Nu måste jag ta tag i mitt :) Städa, bädda sängen, ställa in ren disk, diska
smutsig disk, hänga in tvätt osv osv ..... well, jag har det jag gör iallafall.

Toodiiloo


Kommentarer
Postat av: sofia fast

Åh vilken härlig månad och så himla kul att du fyller år och kommer på min fest. kraaaaamm

2010-05-11 @ 12:33:17
Postat av: malin

beundrar dig hur bra du sköter hemmet

2010-05-11 @ 23:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0