Oj då

Satt och funderade när jag åt en riktigt måltid senast och det va ett par dagar sen,
rättare sagt i Tisdags .... ooopps .... igår fick jag nästan inte i mig nåt pga mitt
illamående men lite fil och en banan åt jag iallafall :) Har ingen aptit för fem öre
längre. Bara jag tänker på mat så får jag kväljningar :S Vätska däremot är inga
problem att få i sig, samma sak me cigg :P

Mår ganska okej idag ..... magen känns underligt men nu mår jag inte illa
KONSTANT utan nu kommer och går det mest ..... ska be älsk köpa en
låda piggelin när han kommer hem sen, det brukar lindra mitt illamående ....

Om illamåendet inte går över tills på Måndag får jag väl köpa ett gravtest för
då kan man ju iallafall utesluta magsjuka .....

Idag hoppas jag på att få lite besök, madde me familj skulle eventuellt dyka
upp lite senare me panodil brustabletter (du är en ängel,babe) och sen kommer
väl maria och mamma hit på fika också :) Är tacksam för allt sällskap jag kan
få, är nämligen så less på att sitta själv hemma hela dagarna utan ett skit att
göra så :(

Nu ska jag ta en cigg och sen bädda sängen och sen lägga mig i ett bad, eller
om det bara blir en dusch .... well, får se hur jag gör. Skulle visserligen behöva
raka mig men vet inte om jag orkar :S Aja .....

Toodiiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0