Sightseeing i V-torp

Igår fick jag ju besök av Matte och Melissa, det va jätte trevligt. Fikade lite först och satt
på balkongen. Sen gick vi ner till solariet precis nedanför mig för att kolla hur mycket det
kostade och det va ju inte billigt direkt :O 20 min för 50 spänn i vanliga och 10 min för 65
kr i stå-solariet. Jag föredrar nog solen, den är gratis. Men jag är ändå sugen på att
sola lite grann, just för att bli brun om benen och lägga en bra grund. Får se....

Vi kilade  ner till centrum, köpte varsin glass och satt på torget i solen och bara njöt :D
Sen blev det sightseeing i Västertorp :P Haha. Vi tog en liten promenad runt om här och
in bland villområden och jag hade ingen aning om vart vi va :S Haha. Men det va riktigt
härligt att ut och promenera, tror vi vi ute ca 1-1,5 timme :)

När vi kom hem igen spelade vi ett parti yatzy och sen vid halv 6-6 ringde gubben och
sa att han va på väg hem och  så undrade jag om vi kunde skjutsa hem mitt besök och
det va inga problem :) Vi tog en tur förbi donken innan hemvägen och köpte middag :)

Grått och trist idag, dom senaste dagarna har det verkligen varit  varannan-dag-väder,
sol ena dagen, grått nästa dag, sol ena dagen, grått nästa dag :S

Idag ska jag följa me Matte och Melissa till skärholmen. Shoppade ju lite i förrgår men jag
hittade ju hur mycket som helst på gina tricot så :P Haha. Skulle även vilja köpa en bh med
brottarrygg så att man kan köpa lite såna linnen :)

Va händer i helgen då? Jag och Patrik ska väl på västertorps-marknaden en sväng på
Lördag men förutom det har vi inga planer.

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0