Sjuklingar

Jag och pojken sitter i soffan just nu, helt slut båda två. Varken han eller jag
fick alltför mycket sammanhängande sömn inatt. Blev mest ett par timmar åt
gången. Älsk hade visst fått en riktigt dålig pizza och spydde därför som en gris
runt 2 på natten. Och jag som verkligen älskar när andra spyr :O När älsk kom
och lade sig i sängen igen så låg jag på helspänn så fort han rörde sig, tänkte
att nu ska han spy igen ..... suck ..... så det slutade me att jag gick och lade
mig i soffan istället ..... lyckades somna runt 3, men vaknade runt halv 5 igen
och strax efteråt vaknade älsk också. Vi satt uppe och kollade på tv en stund
och runt 6-tiden gick vi och lade oss igen, vaknade återigen runt 7 av att älsk
ringer sin chef, lyckas somna om och sover ända till halv 10 då jag går upp
på riktigt .....

Det har varit en sjukhelvetes natt asså :(

Älsk mår hur som helst bra igen medan man själv nu börjar må illa som fan
och fryser och känner sig allmänt dålig :S Bara jag inte spyr så är jag glad ....

Vi va ute en sväng me bilen i förmiddags, åkte till woody, mamma och sen
till city gross och handlade lite.

Har lyckats få i mig en macka och lite yogurt iallafall :P Yeeeey.

Vi har precis tagit ett bad, skulle kunna legat där i flera timmar men det kan
man ju inte göra.

Nä, ska klä på mig och dricka nåt.

Toodiiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0