Sjukt trött på mig själv

Hamnar i mina svackor då och då och allt känns bara skit. Det har inget att
göra me Patrik eller vårt förhållande, utan det har me mig själv att göra. Jag
är bara så sjukt jävla trött på mig själv.

Jag fyller snart 22 år, jag är arbetslös, har inga framtidsplaner, har ingen ekonomi,
jag har dåligt självförtroende pga mitt utseende, jag skulle verkligen behöva börja
träna för min rygg som är helt paj. Vissa dagar står jag verkligen inte ut me mig
själv. Ibland känner jag mig så misslyckad och värdelös som jag är. Jag förstår inte
hur Patrik och mina vänner (Madde och Tintin) står ut me mig.

Måste börja ta tag i mitt liv, börja me det som just nu är lättast ..... mitt självförtroende.
Köpa ett gymkort, komma i form, återfå mitt självförtroende. Det skulle verkligen göra
gott. Vet att jag skulle må så mycket bättre. Men sen gäller det ju motivationen och den
har jag ju i och för sig men jag behöver sparken i baken. Det är den som saknas.

Well, det va skönt att skriva av sig lite .....

Toodiiloo

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kom hit och ta en LÅNG promenad med mig, Bailey & Leah en gång i veckan :) Det är en bra början :) ? Dvs sen när jag slutat praktiken... S

2010-05-03 @ 18:19:35
URL: http://mammaroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0