So much fun

Idag är man inte på topp direkt, varken jag eller älsk. Trötta och sega är vi :S

Tog iallafall en tripp ner till centrum och kikade lite på västertorpsmarknaden men
vi hittade inget speicellt, patrik köpte två påsar brända mandlar och så köpte vi tre
filmer. Tog en tur till flempan också för att lämna cigg till mamma och så.

Nu kollar på vi på emil och griseknoen, ska försöka övertala älsk att lägga sig en
stund me mig i sängen och vila innan vi börjar me maten sen. Ikväll blir det kyckling-
wok me ris :D

Har två väldigt roliga dagar att se fram emot nu också :D Först är det ju trosa marknad
den 12 Juni och sen är det ju Augustifestivalen i Norrköping så den 21/8 åker vi ner och
sen blir det nog en natt på hotell. Patriks största anledning att åka dit är för att Nordman
spelar på festivalen så :P Längtar hur som helst jätte mycket, ska se om min morbror me
familj är hemma den helgen så att man kanske kan ta en fika me dom på Söndagen innan
man åker hem och så måste jag bara till Hageby centrum där mina två kusiner öppnade
Waynes coffe (?) för ett par veckor sen :D

Imorrn ska jag och älsk till skärholmen, ska lämna tillbaka en tröja, köpa en kedja till mitt
halsband som jag fick av mamma idag men kedjan va för kort och så ska jag leta efter en
bok.

Nu ska jag lägga mig i älsklingens knä och glo på emil :love:

Toodiiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0