Sol+värme=underbart

Gud va det har varit varmt idag, vissa klagar men inte jag :D Har verkligen njutit
till fullo av den här dagen. Jag och Melissa satt på balkongen ett par timmar så
lite färg har man fått :P Maria gjorde pannkakor lagom tills älsk kom. Vi käkade
lite och pratade och sen åkte vi hem .....




Gjorde ordning kycklingsallad och så åt vi en gång till och såklart gjorde jag en
rejäl matlåda åt älsk också, annars äter han absolut ingenting när han jobbar så
imorrn SKA han ta me sig en flaska vatten och matlådan ..... :P

Efter maten tog vi ett svalkande bad och nu sitter vi och kollar på Sveriges historia.

Skulle verkligen behöva fila mina naglar men jag har slarvat bort min enda bra
fil så jag blir galen .... köpte en ny nagelfil på city gross men den sög, funderar
fasiken på att ta fotfilen och fila naglarna :S Haha. Va gör man om man inte hittar
det man vill ha?

Imorrn är det Fredag :D Tänkte sitta på balkongen och pressa så att jag får
lite mer färg ..... är ju så fint att va brun när det är sommar :) Kvällen ska jag
och hjärtat tillbringa hos en gammal klasskamrat till mig :) Hon firar sin 30-årsdag
med middag och utgång men utgången skippar vi ....

Nu ska jag ta en cigg och leta fram fotfilen och fila lite :P

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0