Spending some money

Jag och finaste älsk har precis tagit ett varmt bad, mina fötter njöt nog lite extra. Har
så ont, det är jobbigt att spendera pengar :P

Som jag misstänkte så kom inte Matte och Melissa iväg den tid vi kom överens om
utan vi träffades i Skärholmen strax efter kl 13 istället för kl 11 :P Sprang runt i minst
5-6 affärer och ändå hittade jag knappt nåt men jag köpte iallafall ett par svart/vit randiga
ballerinaskor, ett svart/vit randigt linne, nagelfil, ringar och så köpte jag en skitsnygg tröja
men när jag prövade den hemma va den alldeles för liten över brösten så den måste jag
lämna tillbaka :( Efter att vi hade shoppat så käkade vi lite på subway (va första gången
där för alla oss) och det va ju SÅÅÅ gott .... där ska jag se till att äta fler gånger :D

Älsklingen va snäll och hämtade oss där och så skjutsade vi hem dom innan vi åkte hem.

Nu ska jag ÄNTLIGEN fila mina naglar och måla dom :) Kl 21 är det sveriges historia
som idag handlar om det jag tycker är mest intressant, pesten och digerdöden :P
Sen ska jag och älsk snarka ikapp :D

Toodiiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0