Tack för igår

Hade en jätte trevlig kväll hos Sofia igår :D

Jag och Patrik hämtade upp Becca vid tunnelbanan i bredäng runt halv 7 och
sen bar det av mot Norsborg och Sofia. Vi hade liiite problem me att hitta rätt
hus men till slut hittade vi rätt :D

Hon bodde i ett jätte fint område och lägenheten va hur mysig som helst ....

Förutom Becca och Iwana va Sofias syrra där och några andra av hennes kompisar
och jisses säger jag bara, vilka underbara brudar. Haha. Så jävla störtsköna och
fan va man fick garva när dom satte igång. Men jag hade en helt underbar kväll
igår :) Runt midnatt åkte vi hem.



Just nu sitter jag och tittar på tv och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så
att jag kan hänga lite tvätt. Sen ska jag städa och plocka undan. Älsk är i stan
och jobbar, förhoppningsvis blir han klar där idag så att jag får ha honom hemma
på kvällar och helger :)

Va tänkt att jag skulle upp till Visättra också men så blev det inte men men.

Funderar på att fråga älsk om vi kan åka till city gross senare och köpa lite lördags-
mys-gott :)

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0