Trasig mage

Usch och tvi, avskyr min mage just nu .... helt fucked up ..... har säkert kutat på
toa runt 10-12 gånger idag och fler lär det bli :( Nedrans Patrik .... får väl le och
vara glad för att jag inte spyr ....

Har storstädat idag tillsammans me ett ihållande illamående som vägrat gett me
sig men det har funkat .... skönt när lägenheten är nystädad iallafall, sen att jag
mår illa pga att det luktar rent är en annan femma :S Haha. Idag har jag varit
extremt känslig mot olika dofter, som jag skrev nyss så mår jag illa när lägenheten
luktar nystädat :S Suck .... Får hoppas att den här magsjukan eller va det är ger
me sig snart så jag blir som människa igen .....

Katterna ligger och sover, Ceasar uppe på kattställningen och snarkar och Whiskas
ligger i fåtöljen :)

Själv ska man ta sig en cigg och sen slappa i soffan, snart dags för unga mödrar
och när det är slut hoppas jag att älsk kommer hem men jag har inga större
förhoppningar :S

Maria skulle visst komma förbi en sväng ikväll och låna pengar också :)

Toodiiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0