Bubblig

Mådde illa som tusan igår kväll, idag är det väl lite bättre men magen känns bubblig
och konstig och jag är fortfarande illamående emellanåt :S Har iallafall inte spytt än
så länge, alltid ett gott tecken :P Haha ..... Tror inte att det är magsjuka, undra va
det kan va då?

Idag blir det många timmar själv, älsk ska nämligen till extrajobbet idag och börja
där lite smått så jag räknar inte me att han är hemma innan 6 :S Suck, hatar att
sitta själv ..... men idag har jag endel att göra så .....

Har inte orkat göra ett skit hemma sen i tisdags så det behövs både diskas, tvättas,
dammtorkas, dammsugas m.m ..... tänkte även byta sängkläder,vädra och byta i
kattlådan ..... kommer nog försöka vila endel också, abråpå vila så ska jag ta en ipren
snart .....

Helt otroligt :O Alldeles nyss satt det en duva på balkongräcket och kuttrade så det
stod härliga till, tror ni att katterna märkte nåt? Nä, dom ligger och sover båda två.
Bör nog kanske ta fram digitalkameran :P

Nu ska jag ta dagens första cigg och sen påbörja städningen :)

Toodiiloo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0