:D

Trots att man fyller år har man dom gamla vardagssysslorna som måste göras
som att städa, tvätta, diska och annat smått och gott :P men det gör inte mig
nåt. Vet iallafall va jag ska göra EFTER att jag är klar me allt. Då ska jag sätta
mig på balkongen, ta en kall cider och NJUTA!!!!!!!

Och när älsk kommer hem från jobbet ska han få passa upp mig. Ikväll ska han
få klia mig lääänge på ryggen :P Haha.

Imorrn blir det fullt hus hos oss :D Maria,mamma,melissa,moa och farmor kommer
hit för att fira mig :D Ska bli så roligt att träffa farmor igen, har inte träffat henne på
över 1,5 år, kanske tom ännu längre :S

Nu ska jag sätta igång me mitt så att jag får sätta mig på balkongen nångång :D

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0