Väntar

Sitter och väntar på att min kära lilla moster ska plocka upp mig :) Kan ju lika
gärna sitta där som att sitta här så :P Dessutom får jag sällskap där och det är
nåt jag törstar efter, fan inte att bra att sitta själv dag ut och dag in :S Haha.

Annars har jag inte gjort mycket idag, duschat och fixat mig. Har stekt kyckling
till kycklingsalladen som jag ska göra ikväll så att älsk får matlåda me sig imorrn.
Sen är det bara att koka pastan och fixa salladen när man kommer hem ikväll :)

Mamma berättade en sak idag också och nu är jag så jävla irriterad och förbannad.
Vem tror den där jävla turk-ungen att han är? Det kommer gå jävligt illa för honom.
Börjar liksom redan nu, vem vet va han kommer göra när han blir äldre. Fy fan!!!!!

Nä, jag ska ta en cigg och plocka lite :) Hörs ikväll.

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0