Vill ha min tatuering :D

Det blev goda räkmackor till middag :) Woohoo ..... MEN, dom man köper på
tex caféer är alltid så mycket godare :S Jag fattar inte varför, kanske är dom
godare pga att det inte är jag själv som gjort dom .... eller nåt :S

Jag och älsk har även varit nere i centrum och ÄNTLIGEN hämtat ut biljetterna
till ozzy-konserten :) Så skönt att ha det gjort, slipper man tänka på det :P

Nu är det inte långt kvar tills man fyller år då och till min efterlängtade tatuering,
blir nån blomgrej av nåt slag på vristen typ :thumbup: Haha, svårt att förklara,
ni får se när den är klar :P

Jag och älsk sitter och kollar på "håkans bar", finns inget annat vettigt att kolla
på ju. Blir nog sängen efter det iallafall.

Imorrn ska jag ta tag i städningen och småfixa lite här hemma :P

Toodiiloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0