Älskar dig,moster <3

Jag älskar dig,Maria. Du är världens bästa och finaste moster. Jag vet inte hur jag hade överlevt utan dig och din kärlek.

När jag va liten och mamma söp så tog du alltid hand om mig. Du gav mig mat och såg till att jag hade det bra. Du va mer som min mamma än va min egen mamma va och så är det fortfarande. Du har alltid tagit hand om mig.

När mamma va "borta" så fick jag bli fosterhemsplacerad hos dig. Och sen bodde jag hos dig i 8 år. Jag kommer aldrig kunna tacka dig nog.

Du har alltid funnits här för mig och jag vet att jag kan prata me dig om va som helst. Du är min ängel.
Mamma kan jag inte prata me på samma sätt,hon hispar upp sig för lilla minsta men du är lugn och så.

Hos dig kan jag gråta ut och berätta sånt som bara finns i mina tankar.


Tack för att du har räddat mig gång på gång. Jag älskar dig,moster Maria <3


 Världens vackraste moster. Tack för allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0