Baby <3

Du är inte lätt att ha o göra med,
du har dina sämre sidor,
du drar dig undan när man vill hjälpa.

För några år sen skulle jag ha trott att det hade nåt me mig att göra men nu vet jag bättre än så.
För några år sen skulle jag bett dig dra åt helvete och sagt att jag hatar dig men det va då det.

Idag vet jag att det inte har me mig att göra,det är dina inre demoner som spökar.
Idag vet jag att så fort du drar dig undan så ska jag finnas här för dig oavsett och stötta dig.
Idag vet jag att vår vänskap är värd att kämpa för,i medgång och motgång.

Jag önskar att alla hade en vän som du,älskling <3

Du går igenom en svår period nu och du är motvillig till att ta emot min hjälp men jag vet att du är stark,du kommer klara det här. Och jag tänker inte ge upp,jag tänker finnas här oavsett om du vill eller inte.

Jag älskar dig,baby så innerligt och villkorslöst. Du är en del av mitt liv. Jag kan inte bara förneka det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0