Gamla stan

Idag tänkte jag och älsklingen bara va hemma och ta det lugnt men vi kände oss rastlösa så patrik föreslog att vi skulle åka till gamla stan och jag tyckte det va en bra idé, det va ju fint väder och så.

vi åkte in dit vid 13-tiden och så gick vi runt där i ca 2 timmar. Såg massa saker som jag vill ha men har ju inga pengar  :(  men jag såg en perfekt julklapp till min älskling. han kommer nog bli jätte glad för den,hoppas på det iaf.

nu sitter älsklingen och kollar på sporten och jag sitter och röker. Det va ju tänkt att några från upplands väsby skulle komma ikväll och titta på Chiko (min nymfparakit som är till salu) men jag fick mail av dom imorse och då hade dom redan köpt en nymfparakit igår kväll. Men jag hoppas att finnkärringen köper honom....haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0