Helgen i Tierp

I fredags så åkte ju inte jag och älsklingen till Tierp. Vi va hemma och kollade på "Dark water",den va hyfsad. Och vi låg i soffan och bara tog det lugnt.

Men i lördags imorse så åkte vi till Tierp och det va så himla skönt. När vi kom upp så gjorde vi inte så mycket. Packade in våra saker och tog en cigg. Och så åkte vi och handlade lite mat och så. Jag mådde inte så bra när vi kom upp,jag mådde illa och hade ont i huvudet så jag låg o vilade en stund. Patrik började spackla i köket under tiden. Sen tog vi fram grillen och grillade och jag fixade potatisgratäng. Det blev jätte gott fast köttet blev nog lite bränt för Patrik stod och klippte vinbärsbuskar under tiden....haha....

sen efter att vi hade käkat så satt vi och spelade kort ett par timmar och sen på kvällen så jobbade jag och älsklingen. vi sågade en jävla massa ved men jag tyckte det va jätte kul....patrik fick inte vila för jag ville jobba =)

sen fixade han lite till i köket och sen gick vi och lade oss.

Idag så gick vi upp rätt tidigt. Patrik började måla taket i köket och snickerier. sen städade vi undan lite och packade ihop bilen för att åka hem. Vi stannade på en loppis och vi köpte 3 böcker och 2 filmer.

Nu sitter jag hemma och lyssnar på "Jimmy eat world" och väntar på att patrik ska komma hem. jag har legat och kollat på "herkules" haha,den tecknade asså.




 Torpet i Tierp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0