Höstdag

Fan va skönt väder det är ute. Nu börjar äntligen hösten komma. Älskar när det är mörkt och kallt. Man kan tända massa ljus inne och klä på sig massa kläder. Jag längtar faktiskt till vintern. Och julafton =) hehe......

Idag har jag legat och kollat på film hela dagen,låg och kollade på "en djävulsk romans",ääääääälskar den filmen.....har nyss snackat me morsan också,bjöd hit henne på middag på lördag....får se om jag kanske bjuder min moster,kusin och mormor också :P

snart börjar "våra bästa år" haha,ja det är värsta kärringprogrammet men jag missar knappt ett avsnitt och förässten finns inget annat att kolla på då....

efter att jag kollat på det så ska jag storstäda i badrummet.....det är skitigt som fan där.....äckligt me andra ord....

och när patrik kommer hem så ska vi åka till elgiganten för han ska lämna in sin gamla mobil på lagning och sen ska jag få låna den tills jag har råd att köpa den mobil jag vill ha =)

Nu har jag sökt 15 jobb sen den 24/8 =) är faktiskt riktigt stolt över mig själv.....
13 jobb som barnskötare/resurs/fritidspedagog,
1 jobb som barnflicka,
1 jobb som butiksbiträde.

Så nu har jag bara 5 jobb kvar att söka innan den 19 september för då ska jag lämna in alla jobb jag har sökt till arbetsförmedlingen.

nu ska jag gå o duscha o klä på mig innan patrik slutar.

hej då så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0