Idag gäller det :S

Fan va jag är nervös.Jag ska göra gravtestet idag. Jag har bett till GUD hela natten att testet visar posetivt. Och om det inte gör det så ska jag fokusera all min tid på att hitta jobb. Så snart ska jag ta bussen ner till Huddinge och så ska jag gå till apoteket och sen ska jag till Visättra och upp till min moster och göra testet där. Jag vet iaf att jag har min familjs stöd om jag skulle va gravid och det känns så himla tryggt.

Jag känner mig gravid,haha men det är nog mest inbillnign för att jag hoppas att det verkligen ska va så. Men det vet jag om ett par timmar. Så jag hör av mig ikväll. Antingen så kommer jag va överlycklig eller fullkomligt besviken.

Hej då så länge.

Nu är gravtestet klart =) jag är inte gravid och jag är inte så besviken som jag trodde att jag skulle bli. Jag känner liksom inget speciellt. Och så pratade jag med min moster och mormor och dom tror att jag inte blir gravid just för att jag tänker på det hela tiden och för att jag vill det så gärna. Utan dom sa att om jag inte tänker på det och liksom fokuserar på nåt annat så kommer jag bli gravid. Så jag tänker lyda deras råd. Jag har iaf fullt upp just nu. Först att hitta jobb och ikväll ska jag fixa adressändring för då får jag pengar av soc,och så ska jag sätta upp mig på lägenhet i huddinge och visättra. Det känns faktiskt mycket bättre än på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0